回复 178楼 小YT@小YT 的帖子
平民一个~~经常躲在一旁及MM 原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:47 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
平民一个~~
经常躲在一旁及MM
咩专业~~~3rd part logistics老师系边个
回复 182楼 小YT@小YT 的帖子
都唔系同一个老师教的~~ 好多人排队TQ,我匿先 原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif都唔系同一个老师教的~~
好明显你冒充噶 原帖由 Royce 于 2008-12-20 22:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好多人排队TQ,我匿先
我都准备匿了
回复 185楼 小YT@小YT 的帖子
你问得甘深~~~:cry:
大树佢地又唔帮我引开你注意力 原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你问得甘深~~~
:cry:
大树佢地又唔帮我引开你注意力
:lol: 穿煲了
回复 188楼 小YT@小YT 的帖子
啊~~~你刚才个句都系试探我的?? 原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
啊~~~
你刚才个句都系试探我的??
:lol: :lol: :lol:
中了小MM的计~~ :lol: :lol: :lol:
你以为我真系bc啊:lol:
丿~~~:lol: :lol: 深受打击~~眠~~
你唔同大树say goodbye :lol: :lol: 各位88~~~ :lol: :lol: :lol: 出现一下