回复 39楼 冇当我lulu 的帖子
打孖上,加埋FRJJ喇 原帖由 漂流瓶 于 2008-12-20 21:07 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif东山大少~近天河,北京路还有几间吧
周六,都无得订喇瓜~~~
北京路远左少少~~~ 原帖由 大树天下 于 2008-12-20 21:10 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你5认5代表你5系~
我承认你系
九龙城无得通宵 钱柜吾知近吾近天河
回复 44楼 低调一宅男 的帖子
咁geng~~睇怕男人你都啱回复 48楼 mj_9527 的帖子
钱柜在区庄,理论上都可以叫近天河回复 47楼 小YT@小YT 的帖子
你需要大树的保护 虽然我唔系,不过都入黎睇下 原帖由 mj_9527 于 2008-12-20 21:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif钱柜吾知近吾近天河
多谢~~~貌似有一间
稳紧资料
回复 50楼 冇当我lulu 的帖子
为左广大淫民噶性福,偶不入地狱,谁入地狱 原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 21:17 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你需要大树的保护
我自己保护自己
回复 56楼 低调一宅男 的帖子
入地狱其实几好冇听过一句话么。。哇~呢个女仔鬼咁靓
你有性福啦
落到去
到处都系鬼咁靓的女仔 原帖由 大树天下 于 2008-12-20 21:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
去钱柜咯,虽然系东山,坐30路去咯
30路车好臭