大树天下 发表于 2008-12-20 21:06

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 21:07

我5承认~~~

漂流瓶 发表于 2008-12-20 21:07

东山大少~近天河,北京路还有几间吧

低调一宅男 发表于 2008-12-20 21:08

回复 39楼 冇当我lulu 的帖子

打孖上,加埋FRJJ喇

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 21:09

原帖由 漂流瓶 于 2008-12-20 21:07 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
东山大少~近天河,北京路还有几间吧
周六,都无得订喇瓜~~~
北京路远左少少~~~

大树天下 发表于 2008-12-20 21:10

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 21:13

原帖由 大树天下 于 2008-12-20 21:10 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

你5认5代表你5系~
我承认你系
九龙城无得通宵

mj_9527 发表于 2008-12-20 21:15

钱柜吾知近吾近天河

mj_9527 发表于 2008-12-20 21:15

冇当我lulu 发表于 2008-12-20 21:16

回复 44楼 低调一宅男 的帖子

咁geng~~睇怕男人你都啱

双子座 发表于 2008-12-20 21:17

回复 48楼 mj_9527 的帖子

钱柜在区庄,理论上都可以叫近天河

大飞猪 发表于 2008-12-20 21:17

回复 47楼 小YT@小YT 的帖子

你需要大树的保护

lyling 发表于 2008-12-20 21:18

虽然我唔系,不过都入黎睇下

大树天下 发表于 2008-12-20 21:18

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 21:21

原帖由 mj_9527 于 2008-12-20 21:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
钱柜吾知近吾近天河
多谢~~~貌似有一间
稳紧资料

低调一宅男 发表于 2008-12-20 21:21

回复 50楼 冇当我lulu 的帖子

为左广大淫民噶性福,偶不入地狱,谁入地狱

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 21:21

原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 21:17 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你需要大树的保护
我自己保护自己

大树天下 发表于 2008-12-20 21:22

冇当我lulu 发表于 2008-12-20 21:23

回复 56楼 低调一宅男 的帖子

入地狱其实几好
冇听过一句话么。。哇~呢个女仔鬼咁靓
你有性福啦
落到去
到处都系鬼咁靓的女仔

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 21:23

原帖由 大树天下 于 2008-12-20 21:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
去钱柜咯,虽然系东山,坐30路去咯
30路车好臭
页: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 权衡再三~~~灰常016