Jokee 发表于 2008-12-20 20:57

原帖由 yytt 于 2008-12-20 20:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

哦,叫咩名啊
叫 东山大少

冇当我lulu 发表于 2008-12-20 20:57

回复 18楼 yytt 的帖子

我知道。。。

yytt 发表于 2008-12-20 20:57

原帖由 hzlzone 于 2008-12-20 20:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


物以类聚,人以群分哇
群~~~

yytt 发表于 2008-12-20 20:58

原帖由 Jokee 于 2008-12-20 20:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

叫 东山大少
上查下联系方式先

yytt 发表于 2008-12-20 20:58

原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-20 20:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我知道。。。
我哥哥屋企只狗仔叫lulu

低调一宅男 发表于 2008-12-20 20:59

原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-20 20:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
天桥底
哇~~那个的爽哇~

可以睇车水马龙。。。可以睇人来人往。。。
如果唔够尽兴可以买多几支p下。。。
哇,严重支持阿,TT快

冇当我lulu 发表于 2008-12-20 21:00

冇当我lulu

鋈痕 发表于 2008-12-20 21:00

来盖楼啦

yytt 发表于 2008-12-20 21:00

原帖由 低调一宅男 于 2008-12-20 20:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

哇,严重支持阿,TT快
最爱016

yytt 发表于 2008-12-20 21:00

原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-20 21:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
冇当我lulu
我承认我自始至终都无

大树天下 发表于 2008-12-20 21:01

冇当我lulu 发表于 2008-12-20 21:01

回复 26楼 低调一宅男 的帖子

支持请加分

yytt 发表于 2008-12-20 21:01

原帖由 鋈痕 于 2008-12-20 21:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
来盖楼啦
有无介绍啊

低调一宅男 发表于 2008-12-20 21:01

回复 29楼 yytt 的帖子

你对016唔够诚意

yytt 发表于 2008-12-20 21:01

原帖由 大树天下 于 2008-12-20 21:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
夜浦的好淫~
大树你好淫

低调一宅男 发表于 2008-12-20 21:02

回复 32楼 冇当我lulu 的帖子

听日比晒你,赤裸裸地,一分不剩

yytt 发表于 2008-12-20 21:03

原帖由 低调一宅男 于 2008-12-20 21:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你对016唔够诚意
无分加5到诚意
到你诚意了

yytt 发表于 2008-12-20 21:03

有无好介绍啊

冇当我lulu 发表于 2008-12-20 21:04

回复 36楼 低调一宅男 的帖子

咁热情
点话啊~~要咩报答啊
如花姐啱唔啱

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 21:05

睇来都无喇
页: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 权衡再三~~~灰常016