yytt 发表于 2008-12-20 20:47

权衡再三~~~灰常016


5去了~~~
女仔太少~~~
5想等甘耐先有得唱~~~又要坐车~~
权衡再三,都系5去了~~~我5系浦精
灰常016

[ 本帖最后由 yytt 于 2008-12-20 22:02 编辑 ]

jean2 发表于 2008-12-20 20:48

:shy: 浦   精

朗笑天下~ 发表于 2008-12-20 20:48

回复 楼主 yytt 的帖子

来我宿舍浦通宵啦:lol:

大树天下 发表于 2008-12-20 20:48

yytt 发表于 2008-12-20 20:49

有无联络电话啊

yytt 发表于 2008-12-20 20:49

原帖由 朗笑天下~ 于 2008-12-20 20:48 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
来我宿舍浦通宵啦:lol:
好多人啵

yytt 发表于 2008-12-20 20:50

原帖由 大树天下 于 2008-12-20 20:48 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
果然系夜浦人~ 佩服佩服~
我系陪人去发泄噶

冇当我lulu 发表于 2008-12-20 20:51

天桥底
哇~~那个的爽哇~

可以睇车水马龙。。。可以睇人来人往。。。
如果唔够尽兴可以买多几支p下。。。

Jokee 发表于 2008-12-20 20:51

MS東山口果邊有~~不過,無聯繫方式,sorry,幫你5到

朗笑天下~ 发表于 2008-12-20 20:52

回复 6楼 yytt 的帖子

多多人都得啊~~~我又去跟埋一齐玩~~~:lol:

yytt 发表于 2008-12-20 20:52

原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-20 20:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
天桥底
哇~~那个的爽哇~

可以睇车水马龙。。。可以睇人来人往。。。
如果唔够尽兴可以买多几支p下。。。
我5mind。人地mind啊

hzlzone 发表于 2008-12-20 20:52

YT几时变左3P。。。

yytt 发表于 2008-12-20 20:53

原帖由 Jokee 于 2008-12-20 20:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
MS東山口果邊有~~不過,無聯繫方式,sorry,幫你5到
哦,叫咩名啊

冇当我lulu 发表于 2008-12-20 20:54

回复 11楼 yytt 的帖子

你唔卖。。人地点买~

yytt 发表于 2008-12-20 20:54

原帖由 朗笑天下~ 于 2008-12-20 20:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
多多人都得啊~~~我又去跟埋一齐玩~~~:lol:
宜家都无得订

yytt 发表于 2008-12-20 20:55

原帖由 hzlzone 于 2008-12-20 20:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
YT几时变左3P。。。
我净系知道p歌

大树天下 发表于 2008-12-20 20:55

yytt 发表于 2008-12-20 20:55

原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-20 20:54 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你唔卖。。人地点买~
mind~~~

yytt 发表于 2008-12-20 20:55

原帖由 大树天下 于 2008-12-20 20:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
物以类聚,人以类分哇
我系好人,谢谢

hzlzone 发表于 2008-12-20 20:57

原帖由 大树天下 于 2008-12-20 20:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
物以类聚,人以类分哇

物以类聚,人以群分哇
页: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 权衡再三~~~灰常016