翻页
是我的话我就不能接受了,肯定打翻醋坛子
我是介意的.
不过,她想怎么对待就怎么.
那两个男的是白痴
不用去理他们.
另外..还真不知道你女友是怎么想的...
多沟通沟通吧
其实,还是可以做朋友的,只是,不要太超过,表明立场就行。
不知LZ等待答案未呢?
DD,,TX不
好狗不见~~
你都好耐冇同人地TX咯
其实一直偷偷看你和别人TX就足够了!
顶起~
冇啊冇啊冇啊。。我系清白咖。。。。
何为清者?
水区就是需要你这些TX高手在呢!
有咁既树???
后院需要你d人才啊!
系呢,还不去上课吖?~
上机课。。。。唔识做,等人做好俾我睇
有前途,一直做实验都系等别人帮拖!
男人之间噶事,就应该男人之间解决,稳你女朋友做磨心系冇意义噶。
稳果两个男噶出来3口6面讲清楚,必要时使用某些过激行为也....