你要咁多分做乜
Cola 发表于 2009-6-25 00:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif向财主的目标进发
你一定不认识
小唯 发表于 2009-6-25 00:27 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
讲咗先
咁多位财主,地主,加分啦
頭號通緝犯 发表于 2009-6-25 00:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif今天的分都加完了
你咁多FP~
本尊肯定唔会寂寂无名
196# 小唯
5通系识得的?
分冇喇,等听日喇
讲起饭票~~心中的痛~~~
讲咗先
Cola 发表于 2009-6-25 00:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif都说了是秘密
你咁多FP~
本尊肯定唔会寂寂无名
Cola 发表于 2009-6-25 00:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifFP都是骗来的
识咁多人~
话我唔识你都假啦!
识咁多人~
话我唔识你都假啦!
Cola 发表于 2009-6-25 00:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 事实你真的不认识我
反正我唔信你~
仲有你讲咗一句liyu就冇咗下文~
我好好奇你讲紧边个~
由于时间关系~
听日再睇你回复~
眠~
213# Cola 晚安
liyu,好怀疑此人的性别,讲野甘粗,5会系女既吧·
呃,澄清一下··我讲的所谓的“粗”并5系指BC啊,BT啊,six之类的,呢d我平时都会讲啦。
而是那人pmlz的两句,呢两句我真系讲5出口,貌似都无乜女中豪杰会讲得出吧·
so,夜了,同眠。
呃,澄清一下··我讲的所谓的“粗”并5系指BC啊,BT啊,six之类的,呢d我平时都会讲啦。
而是那人pmlz的两句,呢两句我真系讲5出口,貌似都无乜女中豪杰会讲得出吧·
so,夜了,同眠。
呵呵,真是林子大了,什么鸟都有~~~
还挺红~
这么多人认识~
219# 盼盼 加我分啦