系咪P生既MJ吖?
阿爪 发表于 2009-6-24 22:52 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
但佢做咩PM我??
52# Cola
是的,当时就是这样
呼唤阿敏出来杀毒
广工小梅子 发表于 2009-6-24 22:53 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我上次吹水话水区有病毒~
阿敏煞有介事咁问咩问题~
笑鬼死我!
立马反应就是那个被封掉的id
边个甘大胆啊?
Kation 发表于 2009-6-24 22:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
死人
如果你有我墨尔本手机号码既话我食左台iPhone距又点话
如果你有我墨尔本手机号码既话我食左台iPhone距又点话
小鲈鱼 发表于 2009-6-24 22:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你唔好学开心网D弱智投票
但佢做咩PM我??
Cola 发表于 2009-6-24 22:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你似距既初恋……
睇嚟被封的那个ID对大家生活影响都几大!
你似距既初恋……
阿爪 发表于 2009-6-24 22:57 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
发你个瘟!
还你像他生死之恋呢!
但佢做咩PM我??
Cola 发表于 2009-6-24 22:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 你好虾D
开心网是什么
乜原来e+负资产都可以PM噶?
负资产好似之前睇唔到PM
开心网是什么
小鲈鱼 发表于 2009-6-24 22:58 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
是灵芝
我上次吹水话水区有病毒~
阿敏煞有介事咁问咩问题~
笑鬼死我!
Cola 发表于 2009-6-24 22:55 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
阿敏平时做事太认真了,又或者IQ跟不上。
!!!
你似距既初恋……
阿爪 发表于 2009-6-24 22:57 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
阿爪..
觉得好好笑
https://www.gdutbbs.com/space-uid-61992.html
不就这人嘛
主要活动在二手版
页底