不是我。
知道系边个就帮我问候下距啦。
rp好,没收过这种pm,好像前几天也有很多人收到过一个jp的威胁pm
流云飞雪 发表于 2009-6-24 22:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你又杀人全家啦?
其实黑唔黑名单冇用喔~
佢又唔会连续PM我~
我想知佢痴咗边条筋~几时先肯死啧嘛~
你又杀人全家啦?
Cola 发表于 2009-6-24 22:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 一个二手版的jp来的, 杀人全家?
你睇你签名
Cola 发表于 2009-6-24 22:27 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我睇你签名:我.很好http://att.gdutbbs.com/forumid_90/09042123552d46dc702fa38359.jpg
二手版D人好似成日都闹人
我睇你签名:我.很好
寻找位置既纸鸢 发表于 2009-6-24 22:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
过期啦~
兔都不见咯!
上边嗰位~
你梅州边度?
我梅城啵!
谁叫你到处拈花惹草,风流债
冰山俊男 发表于 2009-6-24 22:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
如果咁就会收到PM~
你信箱每日都爆!
上边嗰位~
你梅州边度?
我梅城啵!
Cola 发表于 2009-6-24 22:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 说我吗
是咯~
过期啦~
兔都不见咯!
Cola 发表于 2009-6-24 22:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifhttp://home.ukoo.net/attachments/2008/02/107385_200802181807531.jpghttp://att.gdutbbs.com/forumid_90/09042123552d46dc702fa38359.jpg
依然系度
嗰条绳D色甩晒我就剪咗只兔落嚟~
后来只兔唔知去咗边
wuhua
点解你哋唔係五华就兴宁~
好鬼少见到人梅县~
我都想叼。。。
嗰条绳D色甩晒我就剪咗只兔落嚟~
后来只兔唔知去咗边
Cola 发表于 2009-6-24 22:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
兔冇图还在http://att.gdutbbs.com/forumid_90/09042123552d46dc702fa38359.jpg
36# Cola 可能比较少来水区吧