fy
还好抢到翻页
个只兔子我都有一只 。
路过~~~
阿敏平时做事太认真了,又或者IQ跟不上。
广工小梅子 发表于 2009-6-24 23:05 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
小梅子你死梗啦~~~~~~~
阿肥你连N贴听讲要被扣分!
https://www.gdutbbs.com/space-uid-61992.html
不就这人嘛
主要活动在二手版
小鲈鱼 发表于 2009-6-24 23:07 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我知道啊~
我想问他的真实情况~
是否尚苟存于人世
冇查IP么?
点查啊
你最近有在二手版得罪人麽
我无收到PM,距54我既存在
我呢个号都冇去过二手版都劲少上来~
就嗰日写稿用咗下嘛~
啊!!!!!!
睇唔到自己D贴啊~~~~~~~~~
89# Cola
貌似版主可以查
我呢个号都冇去过二手版都劲少上来~
就嗰日写稿用咗下嘛~
Cola 发表于 2009-6-24 23:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁唯一解释只能系...
查IP边够问人快~
只要呢个人有喺二手版活跃~
总会有认识他的人!
小梅子你死梗啦~~~~~~~
Cola 发表于 2009-6-24 23:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不会的,根据他的个性,应该会进行深刻反思吧。
不过说起来还真的有点怕...
咁唯一解释只能系...
小鲈鱼 发表于 2009-6-24 23:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你害我
不会的,根据他的个性,应该会进行深刻反思吧。
不过说起来还真的有点怕...
广工小梅子 发表于 2009-6-24 23:16 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
小梅子你实在太搞笑了~
我无收到PM,距54我既存在
阿爪 发表于 2009-6-24 23:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不如我帮他PM你咯