好明显你冤枉好人
居然翻页
你不是人啊!
费树理你
或者距系想界你呢
费树理你
小鲈鱼 发表于 2009-6-24 23:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好啊!!!!
我会记得噶!!!
105你同我闸住
好啊!!!!
我会记得噶!!!
Cola 发表于 2009-6-24 23:20 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我要人参
小梅子你实在太搞笑了~
Cola 发表于 2009-6-24 23:16 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不小心把我的幽默细胞暴露出来了,多谢夸奖
人参不可以煲驴鱼的!
不小心把我的幽默细胞暴露出来了,多谢夸奖
广工小梅子 发表于 2009-6-24 23:24 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我观察力强!
人参不可以煲驴鱼的!
Cola 发表于 2009-6-24 23:24 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
死
突然间好想饮人参鸡汤
哦,知道了
你嗰度有冇人参卖嘎?
D鸡係米冰鲜鸡
我观察力强!
Cola 发表于 2009-6-24 23:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
这个不用讲,大家都知道的事情,心知肚明就好。
有
而且基本上广东人经常煲汤的药材都有了
鸡有冰鲜鸡有保鲜鸡亦有新鲜鸡
不过全部都系大种鸡
唔好食
饲料鸡点可以煲汤~
我成日觉得外国係冇药材卖噶哈哈~
举报呢~~~~罕见的PM~
举报会有结果咩