sasalin 发表于 2010-1-2 22:21

看来LZ的工作已经定下来了 可以安心计划着去玩了
星期日 发表于 2010-1-2 22:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    星期日,就是没有订下工作啊....一考完试,无所适从,但也没办法,唯有先放松下咯..
愿望是美好的,但实不实现是另一回事

gdut_stu 发表于 2010-1-2 22:21

啊丽丝你都吾加我

星期日 发表于 2010-1-2 22:22

真好 考完试了 偶放假回来连续考三天 god bless me

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 22:22

我成日比你你都唔认数,你就成日都唔加比我咯

sasalin 发表于 2010-1-2 22:23

回复 63# 星期日


    God bless u~
i bless u too

人性有恶 发表于 2010-1-2 22:23

你理解错了

星期日 发表于 2010-1-2 22:24

过来帮我考吧 比较有诚意点

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 22:24

甘系你唔认数

sasalin 发表于 2010-1-2 22:24

回复 60# 唔知叫乜鬼


    乜鬼,你就幸福咯..哈哈

gdut_stu 发表于 2010-1-2 22:25

边有,证据系边

人性有恶 发表于 2010-1-2 22:25

alicia 不好这样哦。。

sasalin 发表于 2010-1-2 22:25

SR同一串英文字母mm争辩d乜啊?

sasalin 发表于 2010-1-2 22:26

恶兄都系~

gdut_stu 发表于 2010-1-2 22:27

一串英文。。。。叫距乜乜丽啦

sasalin 发表于 2010-1-2 22:27

话是话,都没见过SR加人分

=。=大灰娘 发表于 2010-1-2 22:27

啊某某人加油哦...

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 22:28

回复 70# gdut_stu


    唔好乜都问我罗证据,证据就睇下你自己D花啦~~~

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 22:28

今日唔比,听日比啊,啊恶~!

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 22:29

回复 74# gdut_stu
唔好乱叫我个名

gdut_stu 发表于 2010-1-2 22:30

回复 77# aliciakitkit

乜都得个讲,吾怪得人地叫你
页: 1 2 3 [4] 5 6 7 8
查看完整版本: 貌似很久没有开过贴