回复gdut_stu
唔好乱叫我个名
aliciakitkit 发表于 2010-1-2 22:29 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
爱丽丝????
FY了..我有罪...
后缀读
hello,kitkit
回复 81# gdut_stu
以后都唔会比花你~~恩将仇报
居士兄
回复 79# aliciakitkit
你都吾好乱叫我,甘我以后都仲系叫你阿你死啊~
回复 85# aliciakitkit
边有,吾好屈得就屈
回复 86# aliciakitkit
叫到好似我大過你,雖然我又長大一歲
唔想同你讲野啊~~死程先生
回复 89# 后院居士
甘居士师弟罗~~~
过来帮我考吧 比较有诚意点
星期日 发表于 2010-1-2 22:24 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我又不能变性,不然就帮你考了
阿莉希亚
回复 76# =。=大灰娘
你叫某某啊????大灰狼
居士兄..你好啊
回复 93# 破蛋1号
差唔多了,仲差第三个音
回复 90# aliciakitkit
都话吾好乱叫咯,你自己乱叫
艾丽莎
破蛋1号路过 混眼熟
就快要FY了~~
回复 97# gdut_stu
我无乱叫你啊程先生