居士兄,我未必老过你!
老艾丽莎~?
LZ头像是林宥嘉???
回复 102# 破蛋1号
无礼貌噶新人!!
回复 95# sasalin
。 撲克王幾好睇呀,sasalin
我不是新人 我是MJ 老爱丽莎~~
回复sasalin
。 撲克王幾好睇呀,sasalin
后院居士 发表于 2010-1-2 22:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不过都系果种睇一次5会再睇第二次噶电影咯....
回复 106# 破蛋1号
你系边个噶MJ啊?
读后缀啊,唔系叫呢个名啊
回复 100# aliciakitkit
送蛋比你过年
不告诉你是谁的马甲~
你加入破蛋一族我就告诉你~哈哈~~
琪琪?~
我知道你系边个了,
你本尊系啊恶
专破人0
回复破蛋1号
你系边个噶MJ啊?
读后缀啊,唔系叫呢个名啊
aliciakitkit 发表于 2010-1-2 22:48 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
琪琪????
我已经知道啦,啊恶~~
回复 101# aliciakitkit
你上次不小心說到了本命年
稱謂而已,無所謂的
回复 107# =。=大灰娘
果d睇唔明,或者很有意義的電影才會睇兩次or以上=。=
死人吹水丽
以后要叫你琪琪么~?
回复 114# 后院居士
做师姐都几好啊,受人尊敬~~~
回复 117# 破蛋1号
直接用英文米得罗~~~啊恶
程先生,够钟翻病房了