破蛋1号 发表于 2010-1-2 22:55

回复后院居士


    做师姐都几好啊,受人尊敬~~~
aliciakitkit 发表于 2010-1-2 22:53 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    要时刻提防被人喊老女人。。。- -#好么。。

破蛋1号 发表于 2010-1-2 22:56

kit 想到玩fifa是球衣貌似也是这个词。

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 22:57

青春无敌啊~~

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 22:58

有咁噶事咩,啊恶!
你踢女子足球啊

gdut_stu 发表于 2010-1-2 23:01

回复 120# aliciakitkit
送你返

破蛋1号 发表于 2010-1-2 23:01

在商店的时候有 3rd kit 第二客场球衣。。你说呢。。

破蛋1号 发表于 2010-1-2 23:02

我又想到个词。。老琪琪。

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 23:02

我玩psp噶时候都未见过呢个人~~~

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 23:02

你自己帮距起咖咋~~~

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 23:03

面对现实啦,我都唔知几后生

破蛋1号 发表于 2010-1-2 23:03

你也玩?

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 23:04

宜家已经好少玩了!!
准备比人部机!

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 23:04

无乜新游戏出

破蛋1号 发表于 2010-1-2 23:04

给我好了

gdut_stu 发表于 2010-1-2 23:04

乜原来要丽丝甘老嘅~~

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 23:05

回复 134# 破蛋1号

你都已经有啦!

aliciakitkit 发表于 2010-1-2 23:05

回复 135# gdut_stu

老极都唔够你老

破蛋1号 发表于 2010-1-2 23:07

回复破蛋1号

你都已经有啦!
aliciakitkit 发表于 2010-1-2 23:05 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    大概我理解错了。。 我以为你也玩fifa的

sasalin 发表于 2010-1-2 23:07

回复 105# 后院居士


    哦....得闲先,,整紧果个语音.麦克风...

sasalin 发表于 2010-1-2 23:08

LZ头像是林宥嘉???
=。=大灰娘 发表于 2010-1-2 22:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    好像是
页: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
查看完整版本: 貌似很久没有开过贴