唔知叫乜鬼 发表于 2009-10-11 16:24

听讲话冬天穿冇咁容易发炎

icelazio 发表于 2009-10-11 16:25

打佐几多个啊,一排两排?

梦伊 发表于 2009-10-11 16:26

一边一个

浅水潜水 发表于 2009-10-11 16:27

又入黎睇睇。。。LZ宜家唔痛啦?

梦伊 发表于 2009-10-11 16:27

不痛了

icelazio 发表于 2009-10-11 16:29

依家唔系兴一只耳仔打成排么,睇到都惊

梦伊 发表于 2009-10-11 16:30

我肯定不会那样打 86# icelazio

浅水潜水 发表于 2009-10-11 16:31

其实我在联想LZ头像的2个耳朵打洞噶样

螞蟻 发表于 2009-10-11 16:32

公司的生产线上的工人很多90后的男生都打耳洞

梦伊 发表于 2009-10-11 16:32

那你慢慢联想,呵呵

eqskykid 发表于 2009-10-11 16:32

上图帮你看下有没有发炎~~~

icelazio 发表于 2009-10-11 16:33

其实我在联想LZ头像的2个耳朵打洞噶样
浅水潜水 发表于 2009-10-11 16:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好建议

冯家老二 发表于 2009-10-11 16:34

没图没真相。

女仔戴耳饰会很性感的。

螞蟻 发表于 2009-10-11 16:35

叫二嫂带啦

冯家老二 发表于 2009-10-11 16:36

毛啦,距唔够白,同埋距唔中意打扮。

梦伊 发表于 2009-10-11 16:37

我很怀疑你的眼力哦,我不懂上图啊 91# eqskykid

icelazio 发表于 2009-10-11 16:37

叫二嫂带啦
螞蟻 发表于 2009-10-11 16:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
讲真,我都未见过二嫂,老二几时引见啊

冯家老二 发表于 2009-10-11 16:38

上图好简单的,高级回复,然后附件

冯家老二 发表于 2009-10-11 16:39

97# icelazio
睇机会啦,好难讲嘎。
或者过年以后如果距翻黎广州做野嘅话,应该有机会的。

螞蟻 发表于 2009-10-11 16:39

老二手把手教人地啦
页: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12
查看完整版本: 终于打了耳洞啦