听讲话冬天穿冇咁容易发炎
打佐几多个啊,一排两排?
一边一个
又入黎睇睇。。。LZ宜家唔痛啦?
不痛了
依家唔系兴一只耳仔打成排么,睇到都惊
我肯定不会那样打 86# icelazio
其实我在联想LZ头像的2个耳朵打洞噶样
公司的生产线上的工人很多90后的男生都打耳洞
那你慢慢联想,呵呵
上图帮你看下有没有发炎~~~
其实我在联想LZ头像的2个耳朵打洞噶样
浅水潜水 发表于 2009-10-11 16:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好建议
没图没真相。
女仔戴耳饰会很性感的。
叫二嫂带啦
毛啦,距唔够白,同埋距唔中意打扮。
我很怀疑你的眼力哦,我不懂上图啊 91# eqskykid
叫二嫂带啦
螞蟻 发表于 2009-10-11 16:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
讲真,我都未见过二嫂,老二几时引见啊
上图好简单的,高级回复,然后附件
97# icelazio
睇机会啦,好难讲嘎。
或者过年以后如果距翻黎广州做野嘅话,应该有机会的。
老二手把手教人地啦