梦伊 发表于 2009-10-11 16:39

毛啦,距唔够白,同埋距唔中意打扮。
冯家老二 发表于 2009-10-11 16:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我都不够白啊,怎样,是不是会很难看

冯家老二 发表于 2009-10-11 16:40

101# 梦伊
那又不是,皮肤白点会衬起来更加完美。

浅水潜水 发表于 2009-10-11 16:41

我都不够白啊,怎样,是不是会很难看
梦伊 发表于 2009-10-11 16:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
很少看过女生戴耳环的再次路过

螞蟻 发表于 2009-10-11 16:42

来我公司啦,大把90后的女生戴耳环

icelazio 发表于 2009-10-11 16:46

97# icelazio
睇机会啦,好难讲嘎。
或者过年以后如果距翻黎广州做野嘅话,应该有机会的。
冯家老二 发表于 2009-10-11 16:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
快d准备,过多一两个月我就返广州

螞蟻 发表于 2009-10-11 16:48

记得到时关照我哦

icelazio 发表于 2009-10-11 16:49

来我公司啦,大把90后的女生戴耳环
螞蟻 发表于 2009-10-11 16:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
快介绍快介绍

螞蟻 发表于 2009-10-11 16:53

我都唔识距地

icelazio 发表于 2009-10-11 16:54

蚂蚁唔好扮嘢,独食难肥

冯家老二 发表于 2009-10-11 16:54

准备咩啊

螞蟻 发表于 2009-10-11 16:55

你见过肥蚂蚁?

icelazio 发表于 2009-10-11 16:58

无,所以肥蚂蚁系你嘎奋斗目标,就紧话啦

冯家老二 发表于 2009-10-11 16:59

五水了,记得lz发PP系群度通知声。

pp见唔到人头嘅话,唔该DD爆埋lz啦。

螞蟻 发表于 2009-10-11 17:00

肥佐4,5斤啦

icelazio 发表于 2009-10-11 17:02

BC老二,有P有可能通知你么

梦伊 发表于 2009-10-11 17:04

还是不发PP,免得。。。。 113# 冯家老二

冯家老二 发表于 2009-10-11 17:04

DD,封左板凳流啦。距好BC啊

司机弟弟 发表于 2009-10-11 17:05

LZ,爆你。。。。。PP吧!

冯家老二 发表于 2009-10-11 17:05

发PP多好啊,我用板凳流和蚂蚁的pp跟你换

梦伊 发表于 2009-10-11 17:06

都还没有拍
页: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12
查看完整版本: 终于打了耳洞啦