毛啦,距唔够白,同埋距唔中意打扮。
冯家老二 发表于 2009-10-11 16:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我都不够白啊,怎样,是不是会很难看
101# 梦伊
那又不是,皮肤白点会衬起来更加完美。
我都不够白啊,怎样,是不是会很难看
梦伊 发表于 2009-10-11 16:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
很少看过女生戴耳环的再次路过
来我公司啦,大把90后的女生戴耳环
97# icelazio
睇机会啦,好难讲嘎。
或者过年以后如果距翻黎广州做野嘅话,应该有机会的。
冯家老二 发表于 2009-10-11 16:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
快d准备,过多一两个月我就返广州
记得到时关照我哦
来我公司啦,大把90后的女生戴耳环
螞蟻 发表于 2009-10-11 16:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
快介绍快介绍
我都唔识距地
蚂蚁唔好扮嘢,独食难肥
准备咩啊
你见过肥蚂蚁?
无,所以肥蚂蚁系你嘎奋斗目标,就紧话啦
五水了,记得lz发PP系群度通知声。
pp见唔到人头嘅话,唔该DD爆埋lz啦。
肥佐4,5斤啦
BC老二,有P有可能通知你么
还是不发PP,免得。。。。 113# 冯家老二
DD,封左板凳流啦。距好BC啊
LZ,爆你。。。。。PP吧!
发PP多好啊,我用板凳流和蚂蚁的pp跟你换
都还没有拍