还没毕业,没工作,也没女性接触
LX:脚踏几船?
脚踏0船,因为船都开走了。lx,是不是好失败?
唔失败,我都一样无船泊我度
唔记得问题
如果钟意一个已经有情侣嘎人,你愿意守住佢佐做备用胎定系稳自己嘎下一站?
55,有点想念那些船主动靠近的日子。。。
lx,打算几时结婚?
唔记得问题
如果钟意一个已经有情侣嘎人,你愿意守住佢佐做备用胎定系稳自己嘎下一站?
icelazio 发表于 2009-8-5 01:17 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif如果你想结束单身,就建议稳下一站
结婚。。。。。。好远,未打算
估计30前后挂,或者自己有车有楼都可以提前嘎
LX,台风天鹅几时会登录啊
如果你想结束单身,就建议稳下一站
悠扬的萨克斯 发表于 2009-8-5 01:20 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
其实我一年之前已经捡佐放弃
只係头先去人地空间行佐一圈,又冧返起果时自己点傻法
结婚。。。。。。好远,未打算
估计30前后挂,或者自己有车有楼都可以提前嘎
LX,台风天鹅几时会登录啊
icelazio 发表于 2009-8-5 01:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif最近热死了,管它企鹅都好,快快登陆吧!
问题,lx:睡觉了,晚安啦?!!!
大概训挂,正仆街,又失眠
LX:听日可以唔返工么
可以,天鹅姐姐会发威~
lx:听过最方缪既大话系?
等我事业有成时,如果你未嫁人,我就稳翻你做我老婆.
楼下:咩女仔会令你分手后仍然留恋巨?
5知,未试过!
lx:吃左早餐未啊?
薯片算不算?
LX 今天你冷不?
楼上:5冻,岩岩好,因为坐系办公室
楼下:你有无去过南亭码头榕树下打麻将?
楼上:5冻,岩岩好,因为坐系办公室
楼下:你有无去过南亭码头榕树下打麻将?
donger623 发表于 2009-8-5 11:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无
LX:KISS的感觉如何啊?
应该几好挂,唔记得!
LX:闪电打雷好恐怖啊~~等下不敢出门去家教,要怎么办啊?
78# syn269723542
稳个男仔陪你去啦,劈都劈距先,唔使惊
楼下:一个星期上无网上,咩滋味?
稳个人陪我玩咯~~
不过老细会发癫~ - -
lx:我心痒痒,你痒么?