651788 发表于 2009-8-22 00:08

http://www.loveq.cn/ 一些事一些情
lx 有没有听过一些事一些情?

donger623 发表于 2009-8-22 00:11

又,但不多!
lx:你屋企有无养猪啊?

li77377 发表于 2009-8-22 00:40

真是好水

家里蹲 发表于 2009-8-22 02:11

狗 ,兔,鸡,鱼,鸟,还有人 都养过,就没养过猪

LX:最喜欢咩动物

donger623 发表于 2009-8-22 10:16

cat
lx:你呢?

小桃子 发表于 2009-8-22 10:57

人~~~~

家里蹲 发表于 2009-8-22 17:33


LX:假期就结束,评价下你既假期

baby海 发表于 2009-8-22 17:51

一般般啦,ok嘎
LX;继续评价

司机弟弟 发表于 2009-8-22 17:52

过的太无聊
lx饿了,吃饭未?

荒土里有朵花 发表于 2009-8-22 17:57

刚被饿醒,谂紧等阵食乜野,谂到就去刷牙
LX:假期有没去兼职,赚左几多钱?

家里蹲 发表于 2009-8-22 21:37

入左间极度小气既 厂做左几日,得好少

LX:今晚D港姐点样我无体

donger623 发表于 2009-8-22 23:19

我都无睇,不过加下d港姐都5多掂!
lx:加下山竹几钱一斤啊?

liaoqing 发表于 2009-8-22 23:29

不知道。
LX:为什么回这个贴?

家里蹲 发表于 2009-8-23 00:08

纯粹灌水
LX: 老问题,几点训

651788 发表于 2009-8-23 09:46

琴晚三点!
lx 如果有一个女仔你同你朋友同时中意距,你会点?

donger623 发表于 2009-8-23 09:56

公平竞争咯,输嘅退出,仲系好朋友!
lx:继续ls得问题

荒土里有朵花 发表于 2009-8-23 10:03

朝,头先都想答的,但谂到自己系女的就留翻比男的答,你又要再问.
LX:LS的问题我答唔到,你帮我答啦.

毛所谓 发表于 2009-8-23 10:03

LS:还是公平竞争,不到最后一刻不放弃!
LX:有人想我了么?

家里蹲 发表于 2009-8-23 10:32

想你了,系5系有好处架
LX:情侣分手后做5做朋友好?

donger623 发表于 2009-8-23 11:10

ls分左?睇你自己点捻咯,建议做朋友咯
lx:如果有一个男仔(女仔)你同你朋友同时中意距,你会点?
页: 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45
查看完整版本: 真心话游戏(请别破坏规矩)